مصاحبه آرشیو خبر ها
زیر گردن ناپولی نفس می کشیم ، می خواهیم باز هم به فینال برویم

زیر گردن ناپولی نفس می کشیم ، می خواهیم باز هم به فینال برویم

دیروز یوونتوس توانست در یک بازی جذاب و سراسر حمله، 2‐0 فروزینونه را شکست دهد، از میان بازیکنان یووه، کلودیو مارکیزیو ― که بازی خوبی ارائه داد ― به همراه جورجو کیه لینی و جانلوییجی بوفون بازیکنانی بودند که در بازی 9 سال قبل یوونتوس و فروزینونه در سری ب، لباس بانوی پیر را بر تن کرده بودند.

 

کلودیو در گفت و گو با اسکای در مورد این بازی و همچنین مصافه حساس دو تیم ناپولی و یووه صحبت کرد:

 

در این بازی صبور بودید …

 

نقطه ی قوت ما این بود که می دانستیم دیر یا زود گل خواهیم زد، ما در دو نیمه ی اول و دوم بازی شانس هایی داشتیم، اما مهم این بود که بازی را ببریم و تا قبل از بازی شنبه، زیر گردن ناپولی نفس بکشیم.

 

بازی شنبه شب با ناپولی؟

 

هر دو تیم با فرم فوق العاده ای به این بازی می آیند، آنها در حال حاضر از ما جلوترند و ما تا قبل از این مصاف رو در روی در سن پائولو را در ابتدای فصل واگذار کرده ایم، پس بدون شک این بازی بسیار برایمان بسیار تعیین کننده است و نمی توانیم ببازیم.

 

جالب است بدانید مارکیزیو اولین بازیش در سطح حرفه ای را 10 سال پیش برابر فروزینونه انجام داد و بلافاصله هفته ی بعد به مصاف ناپولی رفتند.

 

 

تو 10 سال پیش در این زمین مقابل فروزینونه برای اولین بار با این پیراهن به میدان رفتی، آیا حسرت چیزی را نمی خوری؟

 

من به وضوح بازی مان برابر ناپولی در سال 2006 را به یاد می اورم، وقتی به عقب برمی گردم و دوران ورزشی ام را مرور می کنم، من خوشبخت بوده ام که به بزرگترین آرزویم رسیده ام، اینکه یک فوتبالیست حرفه ای شوم. اگر بخواهم تنها به یک مورد که کسبش نکرده ام اشاره کنم، لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود، جامی بسیار مهم برای هواداران و البته برای خودمان. ما می خواهیم به فینال برویم، آسان نیست اما تلاشمان را میکنیم.

 

اولین بازیت را برابر هامشیک در سری ب سال 2006 انجام دادی، او در برشا بود، چه خاطراتی داری؟

 

بعد از ظهر بسیار زیبایی بود و فوق العاده هم تمام شد، با مارک سالهاست که با هم رقابت می کنیم، او کیفیت فوق العاده ای دارد و زیاد گل می زند، از این بابت به او غبطه می خورم ….

 

دوست داشتی با کاستاکورتا هم تیم بودی و یا ماروکی (مدافع یوونتوس در دهه ی 80 و 90) ؟

 

با بیلی (کاستاکوراتا) متفاوت خواهد بود، به هر حال او مدافع تیم میلان بوده است، اما جان کارلو (ماروکی) باعث می شود حداقل مصدوم نشوم (می خندد.) ‌.

 

کاستاکوراتا گفته بود که وقتی خیلی جوان بودی در جریان جام برلوسکنی رویت خطا کرده و تو را مصدوم کرده است، آیا به یاد می آوری؟

 

بله درست است، من به خوبی یادم هست (می خندد) ، اما مشکلی نیست، من هم از آن موقع خیلی بزرگتر شده ام.

 ویدئوی این مصاحبه را در کانال ما در تلگرام ببینید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: